niedziela, 12 lutego 2017

| Oceniam! | Pinto (starej budowy)


Witam!

Dzisiaj pod lupę wezmę konie Pinto. Pragnę podkreślić, że to tylko moja opinia, ale oceniając staram się być obiektywna

Bardzo dziękuję Kelly Mistgarden (tutaj jej blog) za wykonanie zdjęcia do artykułu! <3

Zapraszam. :-)


1. Cena
Cena tej rasy to 680 Star Coins. Uważam, że nie jest wysoka i każdego początkującego Star Rider'a (i nie tylko!) stać na tą piękność. Ale zakup, to już kwestia osobista.
5/5

2. Wygląd
Dużej ilości społeczności konie starej budowy (tzw. startowca) są postrzegane za niezwykle brzydkie. Starszym graczom (którzy bardzie przywiązali się do swoich koni startowych) ten rodzaj budowy bardziej się podoba, ponieważ mają swój urok jorveskiego konia. No, ale żeby nie było, że jestem postronna - mają kwadratowe zady.
4/5

3. Animacje
Sposób poruszania się konika jest 'sztywny', ale do zniesienia. Podczas stania w miejscu nie wykonuje żadnych skłonów czy nie tupie kopytem. Nie am żadnych dodatkowych chodów/ruchów.
2/5

4. Dostępność
Konie możemy kupić na farmie Marley'a i Targu Koni Ferdinanda'. Dostępne jest 5 wariantów maści - większość to odcienie maści kasztanowatej, dwa są kare. Rasa ta najlepiej wygląda w koreczkach lub najdłuższej możliwej do kupienia grzywie. 
3/5

5. Podsumowanie

14/20
Konie rasy Pinto trzymają się klimatu westernu i dzikiego zachodu. Mimo to często widujemy takie konie w stylu klasycznym.
W każdym razie - konie te są bardzo wdzięczne i pełne gracji (a przynajmniej dla mnie XD). Idealny kompan dla młodego jeźdźca dusz lub do sesji zdjęciowych.

To tyle na dzisiaj, życzę miłego tygodnia - dla niektórych zaczęły się ferie, dla mnie np. tydzień sprawdzianów. Życzcie mi powodzenia, proszę! ;D



Ściskam, Klara.

5 komentarzy:

  1. Też mam tydzień sprawdzianów, bo pani sobie powiedziała, że napiszemy ten sprawdzian jeszcze raz c: pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam na wszystkich koniach w SSO jeżdżę w klasyku xd Jakoś tak mi się bardziej podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeżdżę raz tak, a raz tak. Kobieta zmienną jest. ;-D
      Jeszcze raz dziękuję Kelly za zdjęcia! <3

      Usuń