czwartek, 25 maja 2017

Star Stable Questions | Challange


Hej!

Zostałam nominowana przez Lanę Hawkson autorkę tego zacnego challange'u - dziękuję bardzo! ;-)
Bez zbędnego gadania, zaczynajmy!



1. Zmieniłabyś swoją nazwę?
Raczej nie, świadomo wybierałam aktualną nazwę. Podoba mi się Zimowa Córka. Chociaż czasem mam momenty kiedy wolałabym nazywać się Monika, a nie Klara. 

2. Co myślisz o Jorviku Gorącokrwistym, często na nim jeździsz?
Uważam, że Jorviki są urocze i zarazem mają w sobie powagę. No i nie zapominajmy, że są one wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju, ponieważ to one są naszymi Końmi Dusz! 

3. Na jakim koniu jeździsz najczęściej?
Trudno powiedzieć, na każdym jeżdżę tyle samo. No dobra powiedzmy, że jest to Visenya i Paszport.

4. Cel na 2017?
Wytrenowanie Slash'a, kupno nowego konia lub dwóch (i jego/ich trening również) oraz podbudowanie reputacji z dinozaurami. Nienawidzę archeologii w grze. >:-(

5. Co robisz w wolnym czasie na SSO?
Wybieram się na przejażdżki, kompletuję nowe stroje i odkrywam zakamarki Jorvik. :-)

6. Czy jest coś czego żałujesz w grze?
Tak, aż wstyd mi o tym pisać. Kupiłam kiedyś 5 poziomów koniu by go szybciej wytrenować.
Zostawcie to bez komentarza proszę. ;-(

7. Masz swój ulubiony wyścig?
Myślę, że jest to jeden z wyścigów w Jodłowym Gaju. Bliskość natury i skromny cross poruszyło moje serduszko.

8. Ulubiona postać w grze?
Jeszcze niedawno była to Alex, ale zmieniłam faworyta. Obecnie jest to Lisa. Dziewczyna o wielkim sercu i miłości do koni oraz przygód, także jest ona oddaną przyjaciółką.

9. Co zawsze masz przy sobie w inwentarzu?
Bilet na autobus, jedzenie i wodę dla koni, różdżkę (nie pytajcie) i zapasowe komplety stroi i sprzętu dla koni.

10. Co byś dodała lub zmieniła w Star Stable?
Dodałabym opcję ignorowania wszystkich graczy oprócz naszych znajomych, więcej sprzętu - nowe nachrapniki, napierściniki, haltery i siodła australijskie. Super opcją była by dowolna zmiana pogody. Star Stable skupia się na stylu klasycznym, trochę mniej na westernowym, a na natural'u w ogóle - to bardzo mnie boli. ;w;

A zatem nominuję do challagne'u:

Kelly Mistgarden
Anastasia Strawberryleaf
Julię Pinestorm

Miłej zabawy! :-)

Chciałabym jeszcze poinformować, że przez najbliższe kilka dni nie będzie żadnych postów, ponieważ mam stłuczony kciuk i nie mogę nim ruszać. A bez niego bardzo trudno się piszę.
Proszę o zrozumienie. :-)

~ Klara

2 komentarze:

  1. Ojejku, dziękuję za nominację! Nie wiem, kiedy pojawi się post, bo ostatnio przez szkołę nie ogarniam już ''świata wirtualnego" a na ulubione blogi nawet nie mam czasu wejść ;_;

    OdpowiedzUsuń