czwartek, 1 czerwca 2017

Movie Scene | Challange


Cześć!

Ostatnio wpadłam na pomysł, by zrobić nowy challange w Star Stable. Polega On na tym, aby na podstawie zdjęcia z filmu (nie musi być związany z końmi!) odwzorować scenę w grze! Przygotuj cosplay dla Twojej postaci, bierz odpowiedniego rumaka i do sesji!


Ja wybrałam scenę z filmu "Wicher", na której główna bohaterka Mika obejmuje wierzchowca swojej ciotki. Film zaś opowiada o niesamowitej więzi między człowiekiem a zwierzęciem i przyznam, że jest to jeden z moich ulubionych. Także no, polecam wszystkim fanom koni.

( tak, widzę, że dałam złe buty D: )


Należy nominować dwie lub trzy osóbki i je o tym poinformować. Nie obrażę, się jeżeli o mnie wspomnicie jako autorce challange'u. ;-)
Miłej zabawy!

Nominuję:
Amanda Mcwill
Lana Hawkson

~ Klara

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje, tylko problem w tym, że nie mam ulubionego filmu D:
    A i ogólnie to oglądałam ten film kiedyś. :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być ulubiony! Po prostu znajdź jakąś scenę, która łatwo odzwierciedlisz. ;-) Trzymam kciuki!

      Usuń
  2. Kurczaki, oglądałam wile filmów o koniach. Ulubiony to Os. , ale nie wypada robić tego samego, Poza tym nie mam tego "jedynego" :\\\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić, ale weź inną scenę. Serio ludzie nie bójcie się tak :'-(

      Usuń
    2. Jak tylko znajdę czas, to już się biorę do roboty.

      Usuń