poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Beginner Challange


Cześć!

Jakiś czas temu zostałam nominowana do challange'u, stowrzonego przez Anastasię Strawberryleaf. Wyzwanie polega na stworzeniu kompletu tylko z odzieży i sprzętu z zadań i kodów.

Nie będę ukrywać, dla mnie to było bardzo trudny orzech do zgryzienia, bo zazwyczaj sprzedaję rzeczy z zadań, które nie grzeszą urodą. Także miałam dość ograniczone możliwości.

Oto mój strój.


Czapka - kod "Min Hast"
Sukienka - prezent od Isabel Stonefield
Spodnie - prezent od Hayden
Rękawiczki - kod "Min Hast"
Buty - prezent od rodziny Jarlasson

Ogłowie - kod z kalendarza adwentowego

Także, no. Wyszło jak wyszło, pozostawmy to bez komentarza. X')

Nominuję:

~ Klara

3 komentarze:

  1. O nie! Mam dokładnie tak samo jak Ty (zwykle sprzedaję ubrania z zadań). Nie dam rady D:

    Cóż, chyba po prostu muszę podziękować za nominację i wziąć się do roboty :')

    Pozdro
    ~Zita Q.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego mi udało się tylko ubrac postać, a konia już nie. D-:

      Usuń