sobota, 5 sierpnia 2017

Skończony trening Slasha'a i nowy koń.


Cześć!

Dzisiaj dzień wielkiej imprezy, drodzy czytelnicy! Po [uwaga] ponad roku, mój Koń Fryzyjski zdobył piętnasty poziom. 
Prosze odliczmy od tego cztery miesiące, podczas których nie mogłam wejść do gry. 


Nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła nowego konia. 
Od dłuższego czasu po głowie galopowała mi ta oto piękność. Zamierzałam ją kupić już dawno. Jest to Overo Pinto z Farmy Marley'a. Powitajcie

Hotpie aka Chałwa!


Oczywiście imię w grze było zainspirowane postacią z Gry o Tron - Gorącą Bułką, gdyż po angielsku zwą go Hot Pie. Już wcześniej zaplanowałam imię dla tego konia i chciałam, żeby jej SSO'owe imię było związane z ciastem. Applecake jest oklepane, dlatego pierwsze co przyszło mi do głowy to Hotpie.
Już dzisiaj nabiłam jej szósty poziom. Mam nadzięję, że do końca wakacji uda mi się dobić do piętnastego. Trzymajcie kciuki.



A co Wy uważacie o modelu Overo Pinto i AQH? Dajcie znać w komentazru! :-)
~ Klara

2 komentarze: