sobota, 16 grudnia 2017

Osiągnęłam 20 poziom


Witam, po raz trzeci!

Tak, dużo się działo i dopiero teraz znalazłam czas na pisanie postów.
Mniej więcej tydzień temu, robiąc zadania świąteczne, myślałam, że z zadań otrzymam wystraczająco dużo punktów doświadczenia by w końcu wbić dwudziesty poziom postaci. Niestety okazało się, że zabrakło mi 15 punktów, a targ koni był wtedy nieczynny. ;u;
Z niecierpliwością czekałam na otwarcie Mistfall by osiągnąć swój cel. Kolejną sprzecznością losu, były potężne lagozaury i przepełnione serwery, więc musiałam czekaćc do weekendu i zgodnie z moimi założeniami dało się już normalnie grać. Dopiero po jakiś trzech zadaniach, pasek PD się wyzerował i pojawił się ten cudny napis: nowy poziom.


2 komentarze:

  1. Mistfall jest super! 😉😉😉😉😉😉🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌳🌳🌳🌳🌳🌳🦊🦊🦊🦊🦊🦊🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐎🐎🐎🐎🐎🐎🏇🏇🏇🏇🏇🏇

    OdpowiedzUsuń