sobota, 23 grudnia 2017

Podsumowanie roku i SETNY POST!


Cześć!

W dzisiejszej notce chciałabym się skupić na tym co udało mi się zrealizować z moich planów dotyczących gry w 2017 roku! 
Nie będę ukrywać, że ten rok jak i nadchodzący będzie dla mnie bardzo trudny. Czekają mnie ważne egzaminy, co wiąże się z tym, że czasu na grę będzie coraz mniej.
No dobrze, myślę, że przejde już do rzeczy!

Ciekawostka: czy wiesz, ze to już mój setny wpis na tym blogu? ;-) 


Co udało mi się zrobić w tym roku w Star Stable? 

- wbiłam 19 poziom postaci;
- odblokowałam Miasto Jorvik;
- napisałam pięć poradników;
- dołączyłam do dwóch fantastycznych klubów, ale wróciłem na stare "śmieci" (przysłowiowio, kocham RMC całym serduszkiem);
- uratowałam Justina z rąk Dark Core, w tak zwanym "między czasie" okazało się, że Anioł jest pegazem; 
- stworzyłam Move Scene Challange, który rozszedł się po blogach niczym ciepłe bułeczki; 
- kupiłam trzy konie, wytrenowałam trzy. Jeszcze jeden jest w trenignu;
- próbowałam uratowac Annę, na marne;
- wbiłam 20 poziom postaci;
- finalnie - odblokowałam nowy teren - Mistfall!

Ten rok był naprawdę pracowity, dla mnie i dla całego zespołu Star Stable. Oby tak też było w nadchodzącym! ;-)

Czego nie udało mi się zrealizować?

- nie poprawiłam znacząco reputacji;
- nie nakręciłam serialu, który planowałm od dawna (dopiero teraz pisze scenariusz)
- nie pisałam ciekawych postów.

Mam nadzieję, że w 2018 uda mi się zrealizować choć część nowych postanowień. Więc trzymajcie za mnie kciuki a ja będę trzymać za Was!

Ponieważ, już jutro jest wigilia Bożego Narodzenia, chciałabym życzyć Tobie, drogi czytelniku mnóstwa szczęścia, zdrowia, energii i inspiracji do wykonywania pasji i hobby, samych powodzeń oraz pozytywnej energii! Wesołych Świąt! :-D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz