poniedziałek, 25 lipca 2016

Poradniki: Członkostwo Star Rider.


Bonjour!
Tak jak wskazuje tytuł, dzisiaj odpowiem Wam na pytania, dotyczące Star Rider'a. Jaki? Kiedy? Jak namówić rodziców? Na te wszystkie pytania odpowiem w tym poście. 
Zapraszam. ;]
1. Kiedy kupić Star Rider'a?
Zacznijmy od podstaw. Aby przysłowiowo, nie stąpać po kruchym lodzie, polecam wypróbować bycie SR przez kod. Trwają one około 3 dni. No, ale jak taki kod zdobyć? Czasami Star Stable na Facebook'u lub Instagramie publikuje post z informacją o kodzie. Jeżeli macie koleżankę z członkostwem Lifetime zapytajcie jej czy ma na poczcie wiadomość od Zespołu Star Stable z Kodem dla Przyjaciela. Może go Wam podaruje. Kiedy już wypróbujecie grę i bycie Star Rider'em i zdecydujecie, że chcecie dalej grać w grę, możecie zacząć zastanawiać się nad kupnem pełnego członkostwa.

2. Jaki rodzaj członkostwa kupić?
Do wyboru mamy siedem opcji. Cztery są dostępne zawsze. Możemy wybrać: kupić członkostwo na miesiąc, trzy miesiące, pół roku lub na zawsze. Oferta Lifetime jest najlepsza - płacisz raz i nigdy więcej, a masz dostęp do pełnej gry na zawsze! Jeżeli nie chcesz mieć SR na dłużej, to kupuj te tańsze, które trwają określony czas. Ja zakochałam się w tej grze więc od razu wykupiłam członkostwo Lifetime i polecam. :]


Mamy jeszcze takie trzy opcje. Nie są one dostępne zawsze. A gdy już są to wraz z członkostwem Lifetime dostajemy zależnie od wyboru dodatkowo Star Coins oraz kartkę jak na zdjęciu. Oczywiście motywy kartek są różne i zmieniają się co jakiś czas. Są dobre jeżeli chcesz sprawić komuś prezent. 


3. Jak nakłonić rodziców do zakupu Star Rider'a?
To pytanie często widuję w internecie. Bardzo duża część graczy, nie jest pełnoletnia i wprawiona w zakupach przez internet. Pomagają im rodzice, no wiecie przelewy i tak dalej. Mi moi rodzice również pomagali. No, dobra to teraz argumenty, które nakłonią rodziców do zakupu nam członkostwa:
a) Zapłacę z moich pieniędzy.
To jest mocny argument. Rodzice zapłacą z ich kont bankowych, a wy im oddacie pieniądze (banknociki >:D) do rączki.
b) A co jeżeli zaniedbasz naukę? 
Spokojnie! Pokaż im, że jesteś zorganizowany/a i masz na wszystko czas. To, ze będziesz spędzać więcej czasu na komputerze, nie wykluczy twoich obowiązków.
c) To jest bezpieczne!
Dużo dorosłych (przynajmniej tak mi się wydaje) myśli, że osoby w internecie to oszuści, więc zapewnijcie ich i pokażcie, że nie mają się czego bać .To bezpieczne sposoby płatności.
d) W mamach siła.
Nie wiem, jak to jest u Was, ale z moją mamą jest się łatwiej dogadać i nakłonić ją do czegoś. Więc do od niej zaczęłam. Opowiedziałam jej o grze, co się w niej robi itd. Spróbuj.


To wszystko co chciałam Wam powiedzieć na ten temat. Jeżeli mas pomysł na następny temat poradników, napisz w komentarzu! :)

1 komentarz:

  1. Fajny blog :) Może się uda :D
    Klaudia Queenfire

    OdpowiedzUsuń