sobota, 23 lipca 2016

Poradniki: Stajnia i nasze konie.


Hej!
Postanowiłam napisać drugą część poradników. Tym razem o wyborze naszej stajni macierzystej i naszych koniach. Zapraszam :].
1. Wybór stajni macierzystej.
Wybór stajnia należy całkowicie do nas. Za cenę 25 Star Coins możemy mieszkać u Baronowej, w Winnicy, u Thomasa w Moorland i wielu innych miejscach. Wybierając to 'magiczne miejsce' warto zwrócić uwagę na położenie, np. stajnia Fortu Pinta znajduje się przy porcie do Doliny Złotych Wzgórz, Jarlaheim i Półwyspu Południowego Kopyta oraz szybki dostęp do JCP, więc jeżeli lubisz mieć wszędzie blisko takie miejsca są świetnym wyborem. Takie stajnie znajdują się w Moorland, Forcie Pinta, Jarlaheim i Stajni Złotych Liści.

Jeżeli wolisz cichą atmosferę i bliskość natury Wioska Valedale i Jodłowy Gaj będzie odpowiednim wyborem. Na dodatek możesz tak kupić konie oraz zmienić ich grzywy bez potrzeby latania po całej mapie.

Czujesz się mistrzem i chcesz mieszkać w miejscu gdzie panuje atmosfera zawodów. Tylko gdzie? Centrum Jeździeckie Srebrnej Polany oraz Nowa Grań wita. Są tam padoki dla koni, oraz jest dużo sklepów i dużo ludzi. Możesz tam wziąć udział w zawodach lub wybrać się na przejażdżkę.

Wieś. Z tym słowem kojarzą mi się dwie stajnie - Moorland i Farma Steva. W tej pierwszej mamy nawet krowę Beatkę (ja ją tak nazywam), muu. Zaś w tej drugiej można poczuć atmosferę jak na wsi u wujka, czy tylko ja tak mam?

2. Nasze konie w stajni.
Jakie konie mam mieć w stajni? Są dwa typy ludzi: a)konie poustawiane według zasady (np. alfabetycznie, po rasach czy po związkach) b)konie stoją sobie gdzie chcą. Ja należę do tej pierwszej grupy, wygląda to lepiej i nie trzeba się przepychać. Dobra, wróćmy do pytania. Najlepiej mieć trochę koni z 15 poziomem i te do trenowania. Najgorsze co możecie zrobić jest kupowanie tryliard koni, a potem zostawianie ich z 3 poziomem. :] Tego nie lubimy, egrhh. NIE RÓB TAK, PLZ. 

A co z Wyspą dla Koni? Wysyłaj tam konie na których jeździsz najmniej, ale są wytrenowane. Albo te które Ci się znudziły, ale nie chcesz ich sprzedawać.

Czy robić komplety dla każdego konia? Osobiście ja tego nie robię. Po pierwsze, czasem potrzebuję jakiegoś czapraka, a jeżeli on należy do innego konia, to co - zostawimy go bez jednej części sprzętu? Po drugie, po co wydawać tyle Star Coins lub Szylingów? Warto zainwestować je w coś innego. Oczywiście, im masz więcej sprzętu tym lepiej, bo masz wybór stroju. Mam nadzieję, że zrozumieliście przekaz, bo chyba nie wyraziłam się wystarczająco jasno. Wybaczcie. :P

Kupić stajenną czy samemu oporządzać konie? Kiedy kupujesz pomoc stajenną, płacisz 7 Star Coins za jeden dzień pracy. Za tydzień pomocy wychodzi 49 SC, za dwa 98 a za miesiąc 210. W każdą sobotę dostajemy 100 SC (oczywiście członkowie Star Rider), więc:
100 x 4 = 400 
400 - 210 = 190
400 Star Coins - tyle zarabiamy w miesiącu, ale gdy odejmiemy cenę za cały miesiąc pracy stajennej to zostaje nam 190 Star Coins. MATEMATYKA JEJ. Okej, stajenną już obliczyliśmy, więc pora na oporządzanie koni 'ręcznie'. Należy kupować siano, najlepiej całą belę, czyli 10 sztuk - tyle, ile możemy mieć koni w stajni. Jedna bela kosztuje 500 Szylingów. Możemy na nią zarobić poprzez czyszczenie stajni lub robienie wyścigów. Zaoszczędzamy przy tym Star Coins, więc jeżeli chcesz oszczędzić na, np. konia to polecam ten drugi sposób. Pierwszy jest dla leniuchów takich jak ja :P


To wszystko co chciałam Wam przekazać. Jeżeli masz pomysł na kolejny poradnik to napisz mi w komentarzu. Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz