czwartek, 7 lipca 2016

Star Stable Tag!


Cześć!
Wędrując po internecie znalazłam ten oto uroczy tag. Teoretycznie powinno się go nagrywać, ale ponieważ nie mam takiej opcji - piszę dla Was! Zapraszam.

1. Poziom postaci?
18
2. Liczba koni?
15
3. W jakim klubie jesteś?
Reindeer Mystery Club
4. Ulubiony koń (którego posiadasz)?
Nie mam ulubionego. Wszystkie moje konie lubię tak samo.
5. Gdzie znajduje się twoja stajnia macierzysta?
W Valedale.
6. Ile grasz w Star Stable Online?
Gram od lutego 2015 roku (1 rok i 5 miesięcy!).
7. Typ Star Rider'a?
Lifetime.
8. Ulubione miejsce w SSO?
Opuszczona Farma Dews w Eponie.
9. Czy grałeś/aś w Star Stable Legacy itd.?
Nie, ale chciałabym. :-(
10. Twój wiek?
14 lat.
11. Czy masz w Star Stable wzór do naśladowania?
Nie mam. Chociaż Tove Darkstar mi imponuje pod względem trenowania koni. :P
12. Ulubiony quest?
Ratowanie Lisy z Pandorii.
13. Jak często grasz?
Staram się codziennie, no chyba że nie mam ochoty.
14. Ulubiony wyścig i mistrzostwa?
Ulubiony wyścig - nie mam, a mistrzostwa - w Jodłowym Gaju.
15. Masz ksywkę?
Klarczi - Selma mnie ochrzciła.
16. Z kim spędzasz czas w grze?
Różnie, czasem z dziewczynami z klubu, a czasem z koleżankami z poprzednich klubów.
17. Jorvik z śniegiem czy bez niego?
Kurde trudne pytanie, ale raczej bez śniegu.
18. Kolor oczu i włosów postaci?
Klara ma zielone oczy i krótkie, blond włosy. 
19. Czy edytujesz, blogujesz, nagrywasz Let's Play'e czy po prostu grasz?
Prowadzę bloga i zaczyam z editami, które swoją drogą są tragiczne. 
20. Ulubiony Jeździec Dusz i koń?
Alex i Concorde.
21. Ulubiona postać w grze?
Elizabeth.
To już wszystkie pytania. Pisząc tego posta wzorowałam się tym obrazkiem:


Zgodnie z zasadami powinnam nominować do tego tagu 5 osób, ale ja nominuję WSZYSTKICH moich czytelników! :)


Do wiedzenia, bayo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz