wtorek, 27 grudnia 2016

Informacje


¡Hola!
[pol. Cześć!]

Chciałam się Was zapytać, czy zrobić może Q&A. Wiem, że mało osób czyta mojego bloga, ale o niczym innym raczej póki co nie napiszę. Więc, zadawajcie pytania pod tym postem, a za jakiś czas pojawi się post z odpowiedziami. ^^

Druga sprawa - czy mam rozpocząć serię, która będzie pojawiać się raz w tygodniu i będę oceniać rasy koni na SSO? Potrzebowałabym osoby, która mogłaby robić zdjęcia danych ras koni w grze. Chętnych zapraszam do sekcji komentarzy.

Po trzecie - mam ASK'a! Pytajcie śmiało!
@koza788 (Klara Winter.)

Co Wy na to? Napiszcie mi proszę Waszą opinię. :-)

9 komentarzy:

  1. 1. Czy jeździsz konno?
    1.1 Jak tak to ile?
    2. Jaka jest Twoja ulubiona rasa koni w realu i w grze?
    3. Masz własnego konia?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Jak często zaglądasz na blogi innych graczy? (przy okazji zapraszam do nas! http://anaimajastarstable.blogspot.com/)
    2. Twoje ulubione miejsce w grze? (takie wyzwanie: opisz dlaczego i dokładnie które to miejsce)
    3. Zdarza Ci się kłócić z innymi graczami w grze? Z jakich powodów i wgl?
    4. Twoja ulub. postać? Ze względu na zadania?
    5. Jak często robić bugi (no wiem, niedyskretne pytanie, ale nie bój się na nie odpowiedzieć :) Twoi czytelnicy są po to by szanować to co robisz ze swoim kontem, a nie zgłaszać)
    6. Jaka maść podoba ci się najbardziej u koni? Podaj do paru ras maści- również takie wyzwanko ;)
    7. Jak znosisz hejty?
    8. Wierzysz w przyjaźnie internetowe?
    9. Zaczepił Cię ktoś kiedyś i powiedział ci coś odnośnie bloga?
    10. Zastanawiałaś się kiedyś na YT?

    :) Pozdrawiam, a co do Serii... Tak! Zrób to!!! xDD
    Robiłabym ci zdjęcia, gdybym mogła wejść na SSO, ale mam pare zdjęć, np. Sportowych koni fryzyjskich i jeżeli chcesz to prześlę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za tyle pytań! :)
      Przyjmę zdjęcia jakiekolwiek rasy, byle byłyby w dobrej jakości!
      Dziękuję Ci Anastasia! <3
      ~ Klara

      Usuń
    2. P.S. Oczywiście zajrzę na Twojego bloga! :)

      Usuń
  3. !ZAPEWNE PYTANIA SIĘ POJAWIAŁY!
    w jakim województwie mieszkasz B)
    Jak dowiedziałaś się o sso?
    Czm wciąż grasz w tą grę B)?
    Za co lubisz sso?
    Za co lubisz RMC?
    Jak poznałaś się z bff?
    Czm masz bloga?
    Mogę na cb mówić Koza? 8)) (spodobało mi się dzięki twojego e-mailu 8)) )
    Gdyby nie było RMC w jakim klubie byś się teraz znalazła?
    Kto ma według cb najlepszego Bloga i kanał?
    Wymień 3 osoby których nie lubisz?
    Czy wiesz, że jestem w RMC? Ama superbohater
    Lubisz mnie C:?
    Pozdrowisz? xd?
    Na jaki serwer zagraniczny byś się przeniosła?
    Czego chcesz jeszcze w sso?
    Jesteś za jeśli chodzi o tą nową grę którą dodadzą w nowym roku?
    Jak długo jeździsz konno jeśli wgl jeździsz?
    To chyba wszystko jakby co to dołożę xd
    Jak to się stało, że doszłaś do RMC (chyba już o to pytałam xDD)?
    KIEDY W KOŃCU BĘDZIESZ MOGŁA GRAC??????
    Co byś dodała do sso?
    Co byś zmieniła w sso?
    Jak oceniasz wygląd koni w grze?
    Jaki koń jest twoim ulubionym? (w realu i grze)
    Jaka rasa jest twoja ulubiona? (w realu i grze)
    Co cię wkurza na sso? 8)?
    Zmieniałabyś swoją nazwę na sso?
    Ulubiony film/serial/książka/gra
    Kiedy masz urodziny?
    Ile sc masz zazwyczaj?
    Czy wiesz, że po miechach nie grania będziesz mieć górę sc? moja kol ubierała 1959 8))
    Twój ulubiony kolor?
    Co robisz/robiłaś gdy nie masz/miałaś zadań? i nie trenowałaś (to mi się przyda ;.;
    Czy wiesz, że niedługo do gry mają wejść odnowione arabki?
    Lubisz grać w nocy? *-*
    Lubisz konie o budowie startowca?
    Co najczęściej kupujesz w sso?
    Ile kasy wydałaś na sso?
    CZEGO NIENAWIDZISZ W SZKOLE I CO LUBISZ???
    Kogo byś wzięła na bezludną wyspę C: (pszyt. ja mam wolny czas 8) )
    KTO JEST TWOJĄ BFF?
    MASZ IBFF?

    No to chyba tyle xDD Jakby co to dołożę xDDD (ale chyba już nie xDD)


    bayo
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg chyba się rozpisałam O.o
      PRZEPRASZAM I POZDRAWIAM
      PAA

      Usuń
    2. No faktycznie się rozpisałaś! Ale dziękuję za tyle pytań - podzielę odpowiedzi na pytania na dwa posty, hehe. XD
      Nie musisz przepraszać i DZIĘKUJĘ! <3
      ~ Klara

      Usuń
    3. O matko dwa posty ja chyba już muszę się przygotować xDD

      Usuń