piątek, 30 grudnia 2016

Q&A #3


Kunnia!

Oto trzecia i ostatnia (póki co) część Q&A. No to lecimy:


1. Co byś zmieniła w SSO?
Żeby trenowanie koni szło szybciej, np. więcej PD za wyścigi lub żeby maksymalny poziom konia to był 10.
Dodałabym więcej wariantów włosów dla koni i postaci.

2. Jak oceniasz wygląd koni w grze?
Mi się podobają, te starej budowy jak i nowej. Niestety animacje u niektórych koni są słabe, bo nienaturalnie zarzucają zadem w galopie.

3. Co cię wkurza na SSO?
Osoby, które piszą na chacie, że doładują Ci konto a tak naprawdę Cię okradają. Chodzi mi tutaj o młodszych graczy, którzy się na to nabierają. 
Denerwuje mnie TRENOWANIE KONIE, DLACZEGO TO JEST TAKIE DŁUGIE I NUDNE? Ugrhh.

4. Zmieniałabyś swoją nazwę w grze?
Raczej nie, ale może bym zmieniła imię - z Klary na Monikę.

5. Ulubiony film/serial/książka/gra.
Moim ulubionym filmem jest polski film pt. "Bogowie" (cudowny polecam!), szczerze nie mam ulubionego serialu, ulubiona seria książek to "Pieśń Lodu i Ognia" autorstwa Georga R. R. Martina a ulubiona gra to Star Stable Online. :)

6. Kiedy masz urodziny?
19 stycznia! ^^

7. Ile SC masz zazwyczaj?
Staram się mieć ponad 2 000 SC w kieszeni, ale nie zawsze wychodzi, hihi.

8. Czy wiesz, że po miesiącach nie grania będziesz mieć górę SC?
Wiem, uzbierałam już jakieś 1 900.

9. Twój ulubiony kolor?
Czarny.

10. Co robisz/robiłaś gdy miałaś zadań i nie trenowałaś?
Może to głupio zabrzmi, ale wymyślałam sobie historie i realizowałam je w grze - jest to dobry sposób na nagranie serialu. Innymi słowami - bawiłam się w rożne historie.

11. Czy wiesz, że niedługo do gry mają wejść odnowione Araby?
Nie wiedziałam! Super, że je odnowią, bo te stare wersje są paskudne. :<

12. Lubisz grać w nocy? 
UWIELBIAM! Ale sen lubię bardziej. XD

13. Lubisz konie o budowie startowca?
Tak, bardzo. Mam nawet kilka w mojej stajni.

14. Co najczęściej kupujesz w SSO?
Konie, nowe stroje i lepszy sprzęt. Bardzo rzadko kupuję wyższy poziom koniu.

15. Ile kasy wydałaś na grę?
Około 310 zł (w tym Lifetime)

16. Czego nienawidzisz w szkole i co lubisz?
Nienawidzę mojej nauczycielki od biologii, a lubię generalnie całokształt mojej szkoły, bo jest cudowna!

17. Kogo byś wzięła na bezludną wyspę?
Dużo osób, za dużo by wymieniać (w tym McWill, Selenę Candlefoot, Linn Northberg)

18. Kto jest Twoją BFF?
Pola! Znamy się ze szkoły. Nie gra w Star Stable.

19. Masz iBFF?
Jak na razie, nie.

To wszystko! To koniec Q&A, ale kiedyś z pewnością wróci!
Do napisania! :)

5 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedzi kochana <3
    A tak wgl jakbyśmy na tą wyspę miały lecieć to ja bym poleciała bez Seleny, ponieważ jakoś się nie lubimy chociaż próbowałam :<
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń