czwartek, 29 grudnia 2016

Q&A #1


Cześć!

Pytań pojawiło się dość dużo (dzięki Ama i Anastasia XD), więc dziękuję! Bez zbędnego przeciągania, zaczynajmy:



1. Czy jeździsz konno? Jak tak to ile?
Tak, jeżdżę konno. Zaczęłam w wieku 6 lat i do 13 urodzin jeździłam stylem klasycznym. A w maju tego roku zaczęłam jeździć metodą naturalną (Natural Horseman Ship)

2. Jaka jest Twoja ulubiona rasa koni w realu i w grze?
Cóż, w realu nie mam ulubionej rasy, a w Star Stable zdecydowanie są to Pinto starej i nowej budowy.

3. Masz własnego konia?
Nie, ale w dalekiej przyszłości bardzo bym chciała. ;)

4. Jak często zaglądasz na blogi innych graczy?
Buszując w internecie znajduję dużo blogów o tematyce Star Stable. Bardzo lubię czytać teksty innych, o ile przestrzegają interpunkcji i podstawowej ortografii. Czyli dość często.

5. Twoje ulubione miejsce w grze? (opisz dlaczego i które to miejsce)
Moim ulubionym miejscem w grze jest Farma Dews w Eponie. Gdy otwarto nowy teren, to miejsce bardzo mnie oczarowało! Jest takie tajemnicze i urocze. 

6. Zdarza Ci się kłócić z innymi graczami?
Nie. Nie należę do osób, które lubią kłócić się o byle co. No chyba, że w obronie znajomego.

7. Twoja ulubiona postać? Ze względu na zadania?
Zdecydowanie moją ulubioną postacią jest Alex. Bardzo 'przypadł' mi jej charakter. Z pozoru buntownicza dziewczyna, a w środku pomocna córka. :)

8. Jak często robisz bugi?
Rzadko, ale to zależy jakie, np. bardzo lubię bug na zmianę pogody. Innych raczej nie robię. To nie dla mnie.

9. Jaka maść podoba Ci się najbardziej?
Kasztanowatodereszowata i wszelkiego rodzaju Pinto. Oczywiście nie może zabraknąć Siwych koni, bo jak to mawia mój nauczyciel jazdy - kto nie miał siwego, ten nie miał dobrego! :)

10.  Jak znosisz hejty?
Hejt jako komentarz póki co nie zawitał na moim blogu. Ale jak przyjdzie co do czego - muzyka jest moją mocą!

11. Wierzysz w przyjaźnie internetowe?
Raczej tak. Jeżeli komuś zależy to jest to możliwe. Ale dla introwertyków (takich jak ja) taka przyjaźń raczej nie wyjdzie.

12. Zaczepił Cię ktoś kiedyś i powiedział coś odnośnie bloga?
Nie zdarzyła mi się taka sytuacja.

13. Zastanawiałaś się kiedyś nad YouTube?
Wiele razy, ale nawet gdybym chciała to nie mam pola pracy, gdyż po pierwsze gra mi nie działa i po drugie na tym laptopie nie działa mi nawet Movie Maker. :'<

To wszystkie pytania w tej części Q&A. Dzisiaj lub jutro pojawi się druga część (tak Ama z Twoimi pytaniami >:D).
Dziękuję jeszcze raz za pytania! <3

5 komentarzy:

  1. Ale ja się dużo dowiem o tobie 8)
    ''Moim ulubionym miejscem w grze jest Farma Dews w Eponie.''
    KOBIETO
    JA SIĘ CB BOJĘ
    TO MÓJ DOM
    JA TAM MIESZKAM XDD(jak będziesz mogła już grać to wpadnij na kawę)
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę, wpadnę. ;D
      ~ Klara

      Usuń
    2. Nie ma czego się bać B]

      Usuń
    3. EEJ!!!
      Nie wierzee!
      Też kooochaaam to miejsceee!
      Jak wejde do gry to wpycham się tam do was na pikniikkk!

      Usuń