sobota, 18 marca 2017

Dlaczego powinniśmy kochać nasze Startowce?


Dzień dobry!

Dzisiaj chciałabym przytoczyć kilka argumentów, dzięki którym może zmienisz swój pogląd na swojego Jorvik'a Gorącokrwistego jeżeli za nim nie przepadasz.
Zapraszam.

1. Zauważ, że tylko On z naszych koni jest Koniem Dusz. To właśnie z nim możemy porozumiewać mową ludzką. Miedzy Wami jest specjalna więź.



2. To własnie z nim przeżywałaś pierwsze chwile i przygody w grze! Taki kompan nie może zostać zapomniany. Przytoczę tutaj przykład z powieści J.R.Tolkien'a pt. "Władca Pierścieni", to tak jakby Frodo zapomniał, że ocalenie świata nie leżało tylko na jego barkach. Zawsze był przy nim jego przyjaciel Sam, tak samo jak zawsze z Tobą będzie Twój Startowiec.

3. Są także przykładem jaki sukces w grafice osiągnął zespół Star Stable. Od 'kanciastych' modeli po urodziwe i pełne gracji konie.



4. One także są piękne. Próbowałam miliard razy zrozumieć dlaczego tyle osób nienawidzi Jorvików, jednak nie udało mi się do tego dojść. Uważam, że mają ładne animacje, a te wszystkie widoczne kanciastebrzegi dodają im uroku. Pamiętaj, że to Ty na początku gry mogłeś zaprojektować swojego Startowca wedle swojego gustu.

Mam nadzieję, że ktoś po przeczytaniu tego posta, następnym razem inaczej spojrzy na swojego pierwszego konia. Ujrzy w nim piękno, dumę i miłość. Tak jak ja widzę te wartości w moim Jorviku - Aniele.
Zapraszam do dyskusji w komentarzach,
#startowce4ever



~ Klara.

4 komentarze:

  1. Aw, od zawsze uwielbiałam mojego startowca, ale teraz chyba bardziej. xD Super post! Bardzo przyjemnie się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą opinię! :-)
      #startowce4ever

      Usuń
  2. Ja zawsze zabieram mojego startowca na wszystkie ważniejsze zadania (jak story quests, nowe tereny itp.) :D

    OdpowiedzUsuń