sobota, 11 marca 2017

Spotkanie klubowe o tematyce Harrego Pottera!


Hello!

Dzisiaj miałam zaszczyt poprowadzenia spotkania klubowego. Pomyślałam, że rajd o tematyce fantasy jest fajną alternatywą do zwykłych spotkań, a większość osób zna serię książek i filmów o Harry'm Potter'ze. Trwało ono około godzinkę. 
Moja postać była ubrana w barwach Hufflepuff'u.
ziemniaki górą

Zapraszam do czytania. :-)

***

Trochę po dziewiętnastej wyruszyłyśmy z Valedale jadąc przez Głuche Lasy. 
Na każdym przystanku (których w sumie było cztery) zadawałam po kilka pytań związanych z Harry'm Potter'em. Tutaj popełniłam drobny błąd - nie spodziewałam się, że pytania będą tak trudne. 


Gdy wyjechałyśmy z lasu, obowiązkowo zrobiłyśmy sobie zdjęcie w zamku, który na naszą potrzebę imitował Hogwart. Następny był piknik przy cyrku Ydris'a. Ze Wzgórza Nilmera ruszyłyśmy przez most na Zapomniane Pola. Caroline pomogła mi odnaleźć piknik i tam zadałam jeszcze więcej pytań. >:D


Z Zapomnianych Pól ruszyłyśmy do ostatniej stacji - grill na skarpie niedaleko ujeżdżalni. To własnie tam zakończyło się nasze spotkanie. Wszystkie uczestniczki były zadowolone. Quiz z wiedzy o uniwersum Harrego Potter'a wygrała Caroline Flowerblanekt. :-)
Gratulacje Karo! ^^


Jeżeli czyta to któraś z Reniferków to dziękuję za to wyjątkowe spotkanie. Z pewnością zapamiętam je na długo, gdyż było to moje pierwsze "dowództwo" na spotkaniu klubowym. 



~Miłego wieczoru, Klara.

P.S. Dziękuję za 16 obserwatorów! 

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że mnie tam nie było :( My miałyśmy pokaz mody 8)
    (i nie policzyłam se punktów XD)
    ~Amka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo my też niedawno miałyśmy takie spotkanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby telepatia? :o
      Taki żarcik, oczywiście. :-)

      Usuń