czwartek, 16 marca 2017

Drugie konto.


Cześć!

Chciałabym przedstawić Wam Emily Youngsister. Jest to moje drugie konto w Star Stable, rzadko na nie wchodzę. Nie zakupiłam Star Rider'a, korzystam z kodów. Zazwyczaj robię zadania dotyczące fabuły. Nie ma mowy o treningu koni. :"D

Postać Emily znajduję się na serwerze Raindrop Shore, ponieważ jest tu najmniej ścinek i póki co także i ludzi jest mało. Nie jestem członkiem żadnego klubu, zamierzam założyć własny.
Na tym koncie posiadam cztery konie - Jorvik Gorącokrwisty, Kucyk Jorvik (skarogniady kucyk z Targu), Duński Koń Gorącokrwisty (zakupiony w Forcie Pinta) oraz Koń Oldenburski (siwy jabłkowity, zakupiony na Targu).


Tworząc Emily inspirowałam się stylem ubierania się, fryzur i make up'u kobiet z lat '40/'50.
Moja bohaterka ma średniej długości, brązowe włosy układające się w loki. Cerę ma lekko opaloną, a oczy również brązowe jak jej włosy. Make up jest bardzo delikatny, wręcz niewidoczny.


To tyle na dzisiaj, życzę każdemu miłego wieczoru. Pamiętajcie jutro PIĄTECZEK!



~ Klara

4 komentarze:

  1. Ta postać wygląda prawie jak moja XDD Tyle, że teraz mam fryzurkę nieco ciemniejszą, ale model ten sam ( wcześniej miałam dokładnie te co Ty na tym koncie)xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam! :) Wyglądasz w nich super (w sensie Twoja postać xD). C:

      Usuń