sobota, 13 stycznia 2018

Odblokowujemy szlak wędrowny!


Cześć!

Post zawiera spoilery ze środowej aktualizacji!

W środę udostępniona została kolejna część Mistfall, do której eksploracji potrzebny jest poziom "popularnej" w reputacji u strażników leśnych. Nowy teren to Szlak Wędrowny i jak mówi sama nazwa jest to po prostu droga z pięknymi widokami, zakończona jaskinią.


Po paru dniach od ostatniej aktualizacji udało mi się osiągnąć wymagany poziom reputacji u strażników lasów Mistfall. Bez zwłoki rozpoczęłam zadania u Kemmy.
Gdy dotarłyśmy na miejsce, oczywiście tak jak poprzednio, strażniczka brudną robotę zostawiła nam. Musiałam usunąć z drogi krzewy cierni i powalone drzewa. 
Tak to wszystko. Na końcu był króciutki dialog z Ranią, Alonso i Violet. W podziękowaniu za pomoc otrzymałam kapelusz kowbojski. 
Szczerze, mówiąc spodziewałam się, że zadania będa choć trochę dłuższe. Ich wykonanie zajęło mi jakieś dziesięć minut.
Gdy odblokowałam już szlak i go w całości zwiedziłam, postanowiłam udać się na polowanie na ostatnią niezdobytą przeze mnie gwiazdkę, która znajdowała się na czubku drzewa.
Aby się do niej dostać trzeba ominąć miejsce,w którym zakończyliśmy naszą rozmowę ze strażnikami i zejść skarpą w dół. Za pomocą okruszków z wioski, nakłaniamy srokę by nam pomogła. 





2 komentarze: