wtorek, 24 stycznia 2017

| Oceniam! | Koń Czystej Krwi Angielskiej (nowej budowy)

Witam!

Oto druga już część "Oceniam!". Dzisiaj pod lupę wezmę Konie Czystej Krwi Angielskiej. Pragnę podkreślić, że to tylko moja opinia

Zdjęcie zostało pożyczone z Star Stable Database.

Zapraszam. :-)


1. Cena
Cena za tą rasę jest dość wysoka (bo aż 890 SC!), ale myślę że adekwatna do tego modelu. Konie Czystej Krwi Angielskiej są bardzo szybkie, często wygrywają na CS'ach.
4/5

2. Wygląd
Maści są wykonane bardzo starannie, chociaż na początku maść siwa i cremello miały radioaktywne grzywy. Błędy te zostały szybko naprawione przez grafików.
Ciało mają proporcjonalne, chociaż tylne nogi są za bardzo rozstawione na boki.
4/5

3. Animacje
Stęp i kłus są po prostu GENIALNE! To jedne z lepszych, ponieważ (przynajmniej według mnie) są bardzo realistyczne. Lekkie bujanie głową i płynne ruchy nogami i łopatkami dodają uroku.
Galop - tutaj niestety animatorzy (o ile tak ta profesja się nazywa) ponieśli klęskę. Wygląda bardzo nienaturalnie. Ciało konia zarzuca zadem na prawo i lewo, wygląda to naprawdę źle.
2/5

4. Dostępność
Konie Czystej Krwi Angielskiej możemy kupić już od 1 poziomu postaci, w Księżycowym Sierpie i Forcie Pinta. Dostępne jest 7 maści (siwa, siwa jabłkowita, cremello, kasztanowata, skarogniada, gniada i kara).
Niestety, gracze z niższymi poziomami (niższymi niż 16) muszą używać bugów by dostać się do Księżycowego Sierpu by zdobyć innego Anglika niż karego.
4/5

5. Podsumowanie

14/20
Najwyższych notowań za wygląd to może one nie mają, ale jeżeli zależy Ci na wyścigach i medalach to wybierałabym właśnie te.

Dostępność i wygląd nie mają wielu błędów. Przyczepić się można do animacji.

Osobiście mam jednego Anglika i mi wystarcza. Podobają mi się za maści. Tak, tylko za maści. Hehe. ;-)





Ściskam, Klara.

4 komentarze:

  1. Angliki to moja ulubiona rasa w grze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są okej, ale ja wolę tą starą wersję modelu :D

      Usuń
  2. Mi też podobają się za maści xd Jakoś specjalnie mi się nie podobają, ale są szybkie co jest niewątpliwie ich największą zaletą :D Galop może pozostawię bez komentarza xdd

    OdpowiedzUsuń