wtorek, 10 stycznia 2017

Wspomnienia...


"Cze­kanie spra­wia ból. Za­pom­nienie spra­wia ból. Lecz nie móc podjąć żad­nej de­cyz­ji jest naj­dot­kliw­szym cierpieniem."
  ~ Paulo Coelho

Oto ostatnie zdjęcie jakie zrobiłam w grze.





Data:  17 września 2016 roku (zdjęcia powyżej)
Błędna aktualizacja: 5 października 2016 roku
Ile dni nie gram: 99 dni - 14 tygodni z kawałkiem - 3 miesiące z kawałkiem
Co mnie ominęło:
- event urodzinowy (unikalny strój; wyścigi po 1000 PD)
- dodanie nowych maści (dziewięć)
- event Halloween'owy (stroje: questy; Thompson)
- dodanie cieni
- dodanie masy ubrań i sprzętu
- dodanie Wędrującego Targu
- dodanie nowej rasy - Mustangów
- dodanie nowej Stajni
- otwarcie nowego terenu - miasta Jorvik (masa zadań = mnóstwo PD; masa sklepów)
- event świąteczny (znowu, PD; prezenty; widok śniegu w grze)
- świętowanie Nowego Roku

Wspomnienia.

P.S. Tak miałam ochotę poużalać się nad sobą. :-)

8 komentarzy:

  1. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::(

    OdpowiedzUsuń
  2. :(
    Wiem, o co chodzi, ja nie gram od... cieni w dół po twojej liście :'(
    ech... wiesz już co nieco o tym laptopie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. :C Ale trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej wróciła do gry :))

      Usuń
  4. Dziękuję! Mam taką nadzieję! :)

    OdpowiedzUsuń