piątek, 20 stycznia 2017

| Oceniam! | Morgan (nowej budowy)


Witam!

Rozpoczynam nową serię, w której będę oceniać rasy koni w Star Stable. Pragnę podkreślić, że to tylko moja opinia

Zdjęcie zostało pożyczone z Star Stable Database.

!!! Chciałabym jeszcze bardzo podziękować wszystkim czytelnikom i obserwatorom bloga za 3 000 wyświetleń! Jesteście wielcy! :-) !!!




1. Cena
Cena jest bardzo zadowalająca. Morgany są bardzo urodziwe, dlatego dziwi mnie cena. Praktycznie każdego gracza stać na zakup tej piękności!
5/5

2. Wygląd
Morgany pojawiły się jako pierwsza odnowiona rasa. Nie mają kanciastych zadów, a kopyta są zaokrąglone. Grzywa rusza się zgodnie z ruchem ciała konia i jest dostępna w 5 wariantach (koreczki, dłuższa, długa, średnia i krótka grzywa).
5/5

3. Animacje
Jak pisałam wyżej grzywa zachowuje się naturalnie. Konie zarzucają lekko zadem podczas galopu, jednak jest to ledwie widoczne i raczej nie przeszkadza tak bardzo jak u Koni Krwi Angielskiej. Gdy stoją bezczynnie dłuższą chwilę, zaczynają zarzucać łbem. A gdy z nich zejdziemy będą schylać się do trawy.
4/5

4. Dostępność
Owe konie możemy kupić już od 1 poziomu. Są dostępne w Jodłowym Gaju i w Księżycowym Sierpie.
Dostępnych wariantów kolorystycznych jest 8 (kara, skarogniada, kasztanowata?, cremello, siwa, gniada?,  jabłkowita i siwa jabłkowita).
5/5

5. Podsumowanie

19/20
Jest to rasa godna polecenia. Zarówno dla początkującego jak i zaawansowanego gracza. Konie te mają swój urok. 

No ale każdy ma swój gust! Ja oceniam te konie na jedne z lepszych, ale niektórym ta rasa w ogóle się nie podoba.

Osobiście je uwielbiam i polecam!



Ściskam, Klara.

2 komentarze:

  1. No nareszcie!Czekałam na tę serię i powiem Ci że to świetny pomysł :D Mi osobiście morgany również się podobają, ale nie jakoś tak bardzo, że mogłabym mieć je wszystkie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! Ja mam trzy, a zamierzam kupić jeszcze jednego. :-D

      Usuń