sobota, 28 stycznia 2017

Zajawka aplikacji i odnowiony tryb tworzenia postaci!


Witam!

Wiem, że piszę z opóźnieniem, ale lepiej późno niż wcale! :-)

Zajawka
Zacznijmy od zajawki. Będzie to gra dostępna w GooglePlay (Android) i AppStore (iPhone). Gierka ma wyjść w nadchodzącym tygodniu. Nie wiemy o niej zbyt wiele, chociaż osobiście uważam, że będziemy po prostu zajmować się źrebakiem.




Nowy tryb!
(Chciałabym przeprosić za jakość zdjęć, jednak jak wiecie mój komputer jest za słaby na Star Stable)
Jest to coś na co długo czekaliśmy. Dużym plusem jest możliwość obejrzenia naszej postaci jak i konia. Wybierając maść nie będziemy strzelać w ciemno. Kolejnym dużym ułatwieniem są karty, gdzie swobodnie możemy wybrać kolor oczu, karnację i włosy. Przewijanie strzałkami w prawo i lewo było męczące, nie ukrywajmy.
Rejestrując się możemy to zrobić online a dopiero potem instalować. To też jest bardzo wygodne.







Dziękuję za poświęcenia czasu na mój post! 
~ Klara


8 komentarzy:

  1. Mi osobiście bardzo podoba się ten tryb!
    P.S.Zajrzyj na pocztę, wysłałam Ci coś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak ta fioletowa strzałka mogła zostać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi bardziej odpowiada szara ^^

      Usuń
    2. i zauważyłam, że podmieniłaś coś w kodach bo nie działa ci "czytaj dalej", niestety nie mam jak pomóc c;

      Usuń
    3. Kodów nie dotykałam XD

      Usuń
    4. widocznie niechcący, ja zanim poszłam wszystko działało ;)

      Usuń